Morro

Go down

Morro

Post by Morro on Tue Oct 07, 2008 11:17 am

hi..i'm Morro from USJ Subang Jaya...looking for a clan to join for frenly matches...i had a clan during high school and in university...never made it big on cs during high school as studies were much more important but i had a chance to play against DiV and NO..as i enter uni life, i led my new team to championship in university tournament for 4 semesters in a row...nothing big actually!lol...now im 24 and working already..im not that old am i?heh..anyway my job gives me ample of spare time so i'd like to participate in online clan matches...i hope datis clan would be a good place for me to get back into the CS arena again...my sharpness may be blunt but i could throw in a lil bit of xp...

afro

Morro
New User
New User

Number of posts : 6
Games : Counter Strike
Registration date : 2008-10-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Morro

Post by DAt|s | WArrior on Tue Oct 07, 2008 3:49 pm

Hi..Morro..i hope u can msn me..chiang74@hotmail.com.we can talk about it..Ok..thx..

DAt|s | WArrior
New User
New User

Number of posts : 7
Games : cs 1.6
Registration date : 2008-09-10

View user profile

Back to top Go down

Re: Morro

Post by elemeNt on Tue Oct 07, 2008 4:11 pm

hi morro, welcome to the forums!
reading your introduction, i think you must be one hell of a cs player Smile have you entered major tournaments like the wcg malaysia? i really would like to enter it in the future, so right now my best bet is to train in online matches. well i wish you good luck in getting back at the cs arena!
Morro wrote:lol...now im 24 and working already..im not that old am i?
our clan leader is over 30 years old, so no, nobody's too old Razz

_________________
avatar
elemeNt
Admin
Admin

Number of posts : 116
Age : 29
Location : Somewhere on the east coast
Games : Counter Strike 1.6, DotA
Registration date : 2008-09-07

View user profile http://datisclan.co.nr/

Back to top Go down

Re: Morro

Post by Morro on Wed Oct 08, 2008 5:21 pm

hi elemeNt...heh..thanks for d stats...i've never played in major tourneys yet...back then my team was supposed to play for wcg but unfortunately one of my team member's dad passed away last minute...same like u i really want to enter major tourney in d future, at least once before i get bz with life...heh...

@DAt|s | WArrior - i've added u on msn...

looking forward to play with u guys... lol!

Morro
New User
New User

Number of posts : 6
Games : Counter Strike
Registration date : 2008-10-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Morro

Post by elemeNt on Wed Oct 08, 2008 5:33 pm

why didn't you guys enter the next year LOL

_________________
avatar
elemeNt
Admin
Admin

Number of posts : 116
Age : 29
Location : Somewhere on the east coast
Games : Counter Strike 1.6, DotA
Registration date : 2008-09-07

View user profile http://datisclan.co.nr/

Back to top Go down

Re: Morro

Post by c63 zankok on Wed Oct 08, 2008 6:54 pm

oooo i was in the same shoes i figured study was more important so i quit playing about 5 years ago
used to play cs heaps my clan even got to the top 5 nz clans in nz cs tournaments
lol i had many record of pro kills back then but i gave away my pc after i graduate and moved to malaysia cos i cant move my big heavy desktop
now i got back to the cs scene using my crappy old laptop as i came to malaysia and everyone seem to be better nowadays than before D:

anyway hi

c63 zankok
Moderator
Moderator

Number of posts : 54
Games : cs 1.6 dota gt5 mgo2
Registration date : 2008-10-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Morro

Post by elemeNt on Wed Oct 08, 2008 8:59 pm

wait you're not from malaysia?

_________________
avatar
elemeNt
Admin
Admin

Number of posts : 116
Age : 29
Location : Somewhere on the east coast
Games : Counter Strike 1.6, DotA
Registration date : 2008-09-07

View user profile http://datisclan.co.nr/

Back to top Go down

Re: Morro

Post by skitz on Wed Oct 08, 2008 10:07 pm

hi morro..hmm DiV eh??lol..jabz n bobo is in that team before this..now they hybrid edi..lol USJ huh??me oso usj..usj18..u??
anyway morro, do come and join us in the server...c ya..

p/s: element, meh la turun sini kita main wcg..

skitz
New User
New User

Number of posts : 7
Games : CS
Registration date : 2008-09-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Morro

Post by elemeNt on Thu Oct 09, 2008 12:33 am

skitz apesal aku selalu tak tgk kau kat server?

_________________
avatar
elemeNt
Admin
Admin

Number of posts : 116
Age : 29
Location : Somewhere on the east coast
Games : Counter Strike 1.6, DotA
Registration date : 2008-09-07

View user profile http://datisclan.co.nr/

Back to top Go down

Re: Morro

Post by Morro on Thu Oct 09, 2008 1:37 am

@c63 zankok - ya if rich already then no need study...play games for life...or if get paid to play games...imagine a life would that be huh...

@skitz - im staying in usj 12...very near oni..can meet at melur haha..ya i met jab n bobo b4...only recently i found out they were playing for hybrid now..are u frens with mav n shankar?how they doing now?15 now still got ppl play cs aa??all dota je...damn!

@elemeNt - maybe we can play wcg or eswc together ... wat say u? hehe..

Morro
New User
New User

Number of posts : 6
Games : Counter Strike
Registration date : 2008-10-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Morro

Post by elemeNt on Thu Oct 09, 2008 1:42 am

you know, you can make gaming your profession. professional players all over there get offered contracts and salaries to play in tournaments Cool

yeah, maybe soon we will join the tournaments together lol

_________________
avatar
elemeNt
Admin
Admin

Number of posts : 116
Age : 29
Location : Somewhere on the east coast
Games : Counter Strike 1.6, DotA
Registration date : 2008-09-07

View user profile http://datisclan.co.nr/

Back to top Go down

Re: Morro

Post by c63 zankok on Thu Oct 09, 2008 1:04 pm

haha
actually that would be a nice life to live earning money from your hobby Very Happy
but reality hits :/

c63 zankok
Moderator
Moderator

Number of posts : 54
Games : cs 1.6 dota gt5 mgo2
Registration date : 2008-10-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Morro

Post by skitz on Sun Oct 12, 2008 5:44 pm

element, kita punya log in time different kot..tu yang tak jumpa dalam server tu...haha

morro,nice...yah can meet at melur..but i prefer stadium...erm past few months still got alot ppl play cs there..go and check inferno...

wishing list = earn money by playing paintball and e-games...hahah

skitz
New User
New User

Number of posts : 7
Games : CS
Registration date : 2008-09-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Morro

Post by elemeNt on Sun Oct 12, 2008 5:46 pm

bile ko selalu main?

_________________
avatar
elemeNt
Admin
Admin

Number of posts : 116
Age : 29
Location : Somewhere on the east coast
Games : Counter Strike 1.6, DotA
Registration date : 2008-09-07

View user profile http://datisclan.co.nr/

Back to top Go down

Re: Morro

Post by Morro on Mon Oct 13, 2008 3:26 am

elemeNt..i've added u on msn..maybe we can chit chat..hehe..

so how do i get a chance to play with datis clan online matches?must i lineup?

lol!

Morro
New User
New User

Number of posts : 6
Games : Counter Strike
Registration date : 2008-10-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Morro

Post by Morro on Wed Oct 15, 2008 5:03 am

geez..i got banned!

is datis winterz an admin?

there goes another noob admin... lol!

Morro
New User
New User

Number of posts : 6
Games : Counter Strike
Registration date : 2008-10-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Morro

Post by c63 zankok on Wed Oct 15, 2008 11:20 am

no i dont think winterz is an admin
u might mistaken him for waterz however
care to explain in details what happened?

c63 zankok
Moderator
Moderator

Number of posts : 54
Games : cs 1.6 dota gt5 mgo2
Registration date : 2008-10-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Morro

Post by elemeNt on Wed Oct 15, 2008 2:54 pm

yes, winterz is not an admin

_________________
avatar
elemeNt
Admin
Admin

Number of posts : 116
Age : 29
Location : Somewhere on the east coast
Games : Counter Strike 1.6, DotA
Registration date : 2008-09-07

View user profile http://datisclan.co.nr/

Back to top Go down

Re: Morro

Post by skitz on Wed Oct 15, 2008 7:20 pm

omg morro...what happend??

erm element, normally at night la..after 8pm..if im free, i can play laa...

skitz
New User
New User

Number of posts : 7
Games : CS
Registration date : 2008-09-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Morro

Post by elemeNt on Wed Oct 15, 2008 7:24 pm

ok gotcha Smile

_________________
avatar
elemeNt
Admin
Admin

Number of posts : 116
Age : 29
Location : Somewhere on the east coast
Games : Counter Strike 1.6, DotA
Registration date : 2008-09-07

View user profile http://datisclan.co.nr/

Back to top Go down

Re: Morro

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum